Lithium Iron Phosphate (LiFePO4 o LFP) hè u materiale di catodu di a batteria di lithium-ion. Hè giniralmenti cunzidiratu à esse senza di metalli pisanti è metalli rari, non-tossicu (certificati SGS), non-inquinanti, in ligna cù regulamenti European RoHS, è batterie verde & Eco-Friendly.
I LFP ponu esse caricati à 100% è cù un costu più bassu. Ancu s'ellu ùn hè micca u più prezzu di u mercatu, ma per via di una longa vita è di mantenimentu zero, hè u megliu investimentu chì pudete fà cù u tempu. Sicondu u rapportu, 17% di u mercatu globale di EV hè alimentatu da LFP. E batterie LiFePO4 sò generalmente cunsiderate più faciuli di riciclà cà e batterie di lithium-ion. Avemu ottinutu dumande nantu à a nostra macinatrice è classificatrice da a fabbrica di batterie Li-ion nantu à riciclà LFPs recentemente.
In casu di materia stranera di metallu durante u prucessu di produzzione, furnimu a Prutezzione Ceramica Integrale:
Parti di Ceramica Integrali, Fogli di Ceramica direttamente attaccati in u tubu. materiali di spruzzatura termica - carburu di tungstenu. I seguenti sò ritratti di spedizione nantu à u sistema QDF-200 Jet Mill à i clienti di batterie Li per l'usu di laboratoriu.
Tempu di Postu: Dec-08-2023