Prima, alimentazione di materia prima da l'alimentatore -- u trasferimentu di materiale à i primi 3 m3miscelatore per premiscelazione, è u cullettore di polvere raccoglierà a polvere durante u prucessu di alimentazione, allora u 3m3A tramoggia immagazzina u materiale mischiatu, poi entra in u mulinu à gettu per a macinazione, a dimensione di e particelle di uscita pò esse aghjustata aghjustendu a velocità di rotazione diversa di a rota classificatrice. Dopu a macinazione, u materiale si trasferirà à u ciclone per via di a forza centripeta di u ventilatore di tiraggio è di u cullettore di polvere in cima di i primi 4 m.3mixer, poi trasferisce à u secondu 4m3Miscelatore à nastro orizzontale per mischjà prima di l'imballaggio o di u trasferimentu à u sistema WDG.
1. U prucessu di fresatura applica u principiu di funziunamentu di u mulinu à gettu à lettu fluidizatu cù alta efficienza, è a distribuzione di a dimensione di e particelle hè uniforme.
2. U prucessu di alimentazione hè cù u trasportu di l'aria à pressione negativa, l'aspiratore hè aghjuntu per impedisce l'emanazione di polvere.
3. Sia u primu sia l'ultimu prucessu di mischju applicanu i miscelatori à doppia vite o u frullatore à nastro a spirale orizzontale chì assicuranu chì a mischja sia sufficiente è simmetrica.
4. A presa di u pruduttu pò cunnette si direttamente à a macchina di imballaggio automatica.
5. Tuttu u sistema hè cuntrullatu cù u cuntrollu PLC remotu. Funziunamentu è mantenimentu convenientu, funziunamentu automaticu di l'equipaggiu.
6. Cunsumu energeticu bassu: pò risparmià 30% ~ 40% di energia paragunatu à altri pulverizatori pneumatici d'aria.
7. Hè applicabile à a frantumazione di materiali cù un altu rapportu di mischju difficiule per a frantumazione è i materiali viscosi.
U compressore hè adupratu per cumpressà l'aria, à un stadiu unicu, iniettatu cù oliu è guidatu da un mutore, chì include l'estremità di l'aria, u mutore, u separatore di l'oliu/gas, u raffreddatore di l'oliu, u raffreddatore di l'aria, u ventilatore (solu per u tipu raffreddato à aria), a trappula di l'umidità, u cabinet di cuntrollu elettricu, u gasdottu, u oleodottu è l'oleodottu di l'acqua (solu per u tipu raffreddato à acqua), u sistema di regulazione. Ci hè una coppia di rotori cunjugati in l'involucru. U rotore maschile hà 4 denti, u rotore femminile hà 6 denti. U rotore femminile hè seguitatu da u rotore maschile à alta velocità. Cù un spustamentu di i denti minore trà i 2 rotori, l'aria da u filtru d'entrata è l'oliu lubrificatu da l'involucru sò gradualmente compressi cù alta pressione. Quandu u spustamentu di i denti hè direttamente versu u portu di uscita, a mistura d'aria compressa/oliu scorre da u portu di uscita, poi scorre in u separatore di l'oliu/gas per separà l'oliu da l'aria. Dopu, l'aria scorre attraversu a valvula di pressione minima, u raffreddatore di l'aria è a trappula di l'umidità, infine versu a tubazione di mandata di l'aria. L'oliu separatu casca in fondu à u separatore, poi scorre in u raffreddatore di l'oliu, u filtru di l'oliu è infine versu l'estremità di l'aria per u riciclaggio per via di a pressione differenziale.
Principiu di travagliu
L'aria calda, umida è fredda entra in i primi scambiatori di calore pre-raffreddati (l'evaporatore esce da l'aria compressa fredda per scambià u calore) per riduce u caricu nantu à l'evaporatore, mentre riscalda l'aria compressa scaricata da u fretu, alluntanendula da a saturazione. Dopu entra in l'evaporatore è hè ulteriormente raffreddato à 12 ℃ sottu, è rientra in u separatore, l'acqua precipitata in u prucessu di raffreddamentu hè stata isolata, scarichendu u dispusitivu sub-Shui di muntagna. Fora di l'aria fredda secca nantu à u calore emessu da u scambiatore di calore pre-raffreddatu.
Principiu di travagliu
Un serbatoiu d'aria compressa (recipiente à pressione), cunnisciutu ancu cum'è serbatoiu d'aria compressa, hè un recipiente à pressione utilizatu apposta per almacenà l'aria compressa. Hè principalmente utilizatu per almacenà u buffer di gas, è ghjoca u rolu di stabilizà a pressione di u sistema, in modu da evità u caricamentu è u scaricamentu frequente di u compressore d'aria è a rimuzione di a maiò parte di l'acqua liquida. U serbatoiu di gas hè generalmente cumpostu da u corpu di u cilindru, a testa, a flangia, l'ugelli, l'elementi di tenuta è i supporti è altre parti è cumpunenti. Inoltre, hè ancu dotatu di valvula di sicurezza, manometru, valvula di scaricu è altri accessori per cumpletà u rolu di diversi prucessi di pruduzzione.
U pruduttu hè un pulverizatore à lettu fluidizatu cù l'aria di cumpressione cum'è mezu di frantumazione. U corpu di u mulinu hè divisu in 3 sezioni, vale à dì a zona di frantumazione, a zona di trasmissione è a zona di classificazione. A Zona di Classificazione hè furnita cù a rota di classificazione, è a velocità pò esse aghjustata da u convertitore. A stanza di frantumazione hè cumposta da l'ugellu di frantumazione, l'alimentatore, ecc. U discu di alimentazione d'aria à anellu fora di u canister di frantumazione hè cunnessu cù l'ugellu di frantumazione.
Mulino à getto- sottu à l'azione di a forza centrifuga di a rota classificatrice è di a forza centripeta di u ventilatore di tiraggio, u materiale vene in lettu fluidu in l'internu di u mulinu à gettu. Cusì ottene una polvere di finezza diversa.
Sistema di cuntrollu PLC- U sistema adotta un cuntrollu intelligente di u touch screen, un funziunamentu faciule è un cuntrollu precisu. Stu sistema adotta un modu avanzatu di cuntrollu PLC + touch screen, u touch screen hè u terminal di funziunamentu di stu sistema, dunque, hè assai impurtante di capisce currettamente a funzione di tutti i tasti nantu à u touch screen per assicurà un funziunamentu currettu di stu sistema.
Alimentatore Superiore-Cunnessu in modu flessibile à u cullettore di polvere per evità perdite di polvere, dispunibule per l'alimentazione cuntinua.
Separatore ciclonicu è cullettore di polvere– A raccolta di i prudutti è a raccolta di a polvera disperdenu a direzzione di u flussu di materia prima è evitanu l'accumulazione di materiale. Assicurà u riciclaggio di a polvera in u prucessu di pruduzzione per risponde à l'esigenza di prutezzione ambientale di pruduzzione pulita è emissioni di gas di scaricu.
Miscelatore à doppia vite-hà un agitatore longu è un cuncepimentu di vite, chì impedisce à mischjà cumpletamente u materiale di sedimentà si sottu à l'azione di a rivoluzione è di a rotazione.
Principiu di funziunamentu
U miscelatore à doppia vite integra a miscelazione di polveri, granuli è liquidi. A rotazione di u miscelatore à doppia vite hè cumpletata da un inseme di motori è riduttori cicloidali. Cù a miscelazione asimmetrica da duie viti, a gamma di miscelazione serà allargata è a velocità di miscelazione accelererà. A macchina di miscelazione hè prumuvuta da duie spirali asimmetriche di a rotazione rapida, furmendu duie colonne a spirale non simmetriche chì scorrenu versu l'altu da a parete di u cilindru. U bracciu girante guidatu da l'orbita spirale, face chì u materiale a spirale di livellu diversu in u pernu in l'involucru, disloca una parte di u materiale chì hè prumuvuta, l'altra parte di u materiale hè lanciata a vite, in modu da ottene un cerchju cumpletu di materiali di supportu constantemente aghjurnati.
Miscelatore à nastro a spirale orizzontaleHè più cunveniente fà certi prudutti chì anu bisognu d'aghjunghje adiuvante o altri prudutti chimichi à u pruduttu finitu. È a miscelazione hè assai megliu è più precisa chè u miscelatore à doppia vite. Altezza di u corpu più bassa chè u miscelatore à doppia vite, faciule d'installà.
Principiu di funziunamentu:
U miscelatore orizzontale à doppia banda hè custituitu da un serbatoiu orizzontale in forma di U, un coperchio superiore cù (o senza) aperture, un albero unicu equipatu cù un agitatore di miscelazione à doppia banda, un'unità di trasmissione, un telaio di supportu, un elementu di sigillatura, una struttura di scarica è cusì via. E lame à banda sò sempre à dui strati. A banda esterna face chì i materiali si riuniscinu da duie estremità à u centru è a banda interna face chì i materiali si sparghjinu da u centru à e duie estremità. I materiali formanu vortici durante u muvimentu ripetutu è si ottiene una miscelazione omogenea.
Ventilatore di tiraggio- Fate tuttu u sistema WP sottu pressione negativa per via di a forza centrifuga di u ventilatore di tiraggio, cusì cunduce u materiale per schiaccià è liberà u gasu di scaricu da u sistema di macinazione.
Scrubber d'acqua- A polvere inferiore à 0,5 um entra in u scrubber d'acqua è hè assorbita da u stratu di film d'acqua, scaricata inseme cù u conu inferiore di u flussu d'acqua. Per evità l'ambiente chì inquina a polvere.
U gasu chì cuntene polvere hè introduttu longu a direzzione tangenziale da a parte inferiore di u cilindru è gira in sù. E particelle di polvere sò separate da a forza centrifuga è ghjittate à u muru internu di u cilindru. Sò adsorbite da u stratu di film d'acqua chì scorre in u muru internu di u cilindru è scaricate attraversu l'uscita di polvere inseme cù u conu inferiore di u flussu d'acqua. U film d'acqua hè furmatu da parechji ugelli disposti nantu à a parte superiore di u cilindru per spruzzà l'acqua tangenziale à u muru di u dispusitivu. In questu modu, u muru internu di u cilindru hè sempre cupertu da un film d'acqua assai sottile chì gira in giù per ottene u scopu di migliurà l'effettu di rimozione di a polvere.